Friday, April 24, 2009

Menghapus jejak Luka


Biarkanlah aku...mengembara pergi jauh...menghapus luka jejak mu...jangan kau sesali kenyataan ini...karna ku bahagia saat bersama mu...renai hujan sore tadi..membasuh dahaga bumi yg merindukan air..bagai rindu ku pada mu..saat kau jauh dari sisih ku..adakah kamu rasakan hal yg sama seperti apa yg ku rasakan ??
batin ini terus bergerolak..seribu pertanyaan berkecamuk tiada henti...mungkin aku bukanlah manusia yg kau cari..mungkin aku tak bisa membuat mu kembali ceria...tertawa lepas bersama sang bayu yg terus berhembus sepanjang waktu dan selalu setia kepada alam dan rimbunnya nyiur di pantai...aku hanya manusia biasa..hanya ingin membagi tawa dan canda padamu...meski kesedihan terus menggelayuti kehidupan ku yg hening tanpa hadir mu disisih ku...berikan hati mu pada ku gadis ku...nobatkanlah aku di singgasana mu...

No comments:

.,.,.,.,.

Loading...