Saturday, March 28, 2009

Cinta Ku Tak Terbatas Waktu -- Deddy Dores




Andaikan Malam Yang Sepi Dapat Bicara...mungkin aku takkan kesepian.....
Penantian Kini hanya Untuk Mu...Setiap Saat Berdoa untuk mu...
kesetiaan yg ku miliki tak pernah berpudar..cinta ku ini untuk dirimu...
Ibarat Sungai yang kering tiada air..menanti hujan turun dari langit...
kerinduan ku pada dirimu tak pernah berhenti...walau berjuta godaan mengganggu..
aku cinta kepadamu tak terbatas waktu...takkan ada selain dirimu...
cinta yg telah kita bina..pahit manis berdua...demi cinta ku hanya untuk mu...
Andaikan Malam Yg Sepi Dapat Bicara..mungkin aku takkan kesepian...
kerinduan ku pada dirimu tak pernah berhenti..walau berjuta godaan mengganggu...
aku cinta kepada mu tak terbatas waktu..takkan ada selain dirimu...
cinta yg telah kita bina pahit manis berdua...demi cinta ku hanya untuk mu...

2 comments:

cYpUd eNdUt said...

noe noe,lagu ni juga cocok banget buat aku!!

Unknown said...

Lagunya bagus

.,.,.,.,.

Loading...